Winkelwagen

Geen artikelen € 0,00

Veilig betalen!

klachten

ALLES DRAAIT OM DE TEVREDENHEID VAN ONZE KLANTEN!

Bij Sfeerhaardenshop.be draait alles om de tevredenheid van onze klanten. Mocht u toch klachten hebben over de website, ons assortiment, onze informatieverstrekking of over onze service, laat het ons dan weten. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@sfeerhaardenshop.be

Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden en mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

EUROPESE ODR PLATFORM

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Vanaf één centraal punt kunt u daar als consument klachten indienen over elke webwinkel, waar in de EU dan ook. De geschillencommissie waarnaar wordt doorgeleid, hanteert verder gewoon haar eigen procedurevoorschriften, met inbegrip van de kostenregeling.

U heeft als consument bij aangesloten webwinkels dus drie opties: U kunt in elk geval rechtstreeks bij ons terecht, maar u kunt uw geschil ook bij de afdeling Bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk of op het Europese ODR platform melden, waarna dit platform ervoor zorgt dat u alsnog bij de juiste, aangesloten geschillencommissie terecht komt.

MET BETREKKING TOT KLACHTEN WILLEN WIJ GRAAG NOG HET VOLGENDE AANGEVEN:

•   Iedere klacht nemen wij serieus!
•   Uw klacht wordt vertrouwelijk behandeld
•   Op grond van uw klacht wordt actie ondernomen
•   U ontvangt binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw klacht een bevestiging.