Contact
Neem contact met ons op!
Wij hechten veel waarde aan een goede bereikbaarheid. Sfeerhaardenshop.be beschikt daarom over haar eigen klantendienst waar u terecht kunt met al uw vragen. Onze medewerkers staan u graag persoonlijk te woord.
Onze klantendienst is telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 03-3691274 of per e-mail via het onderstaande contactformulier.
LET OP: Vanwege verhuizing zijn niet alle producten in de showroom aanwezig.
Neem voor een bezoek contact met ons op.
Brave International B.V. | |
Bezoekadres : | J.F. Vlekkeweg 12 |
5026 RJ Tilburg | |
Nederland | |
Routebeschrijving | |
Kamer van Koophandel : 51237296
BTW : NL8231.64.974 B01
IBAN : NL39RABO0157569160 / BIC: RABONL2U
Maandag | 8.30 - 17.00 |
Dinsdag | 8.30 - 17.00 |
Woensdag | 8.30 - 17.00 |
Donderdag | 8.30 - 17.00 |
Vrijdag | 8.30 - 17.00 |
Zaterdag | 10.00 - 16.00 |
Zondag | Gesloten |
Bekijk hier de openingstijden tijdens de feestdagen
Sfeerhaardenshop.be beschikt over haar eigen
klantendienst waar u terecht kunt met al uw vragen. Tijdens onze openingstijden staan wij u persoonlijk te woord.
Onze klantendienst is telefonisch bereikbaar op
telefoonnummer +31 (0)13-5451969
Voor vragen of opmerkingen kunt u 24 uur per dag mailen naar: info@sfeerhaardenshop.be
Binnen een dag ontvangt u antwoord van ons. Ga direct naar het contactformulier.
Bij Sfeerhaardenshop.be bent u van harte welkom om artikelen eerst vooraf in de showroom te komen bekijken. Ons adres is:
J.F. Vlekkeweg 12
5026 RJ Tilburg
Nederland
Bekijk hier de openingstijden.
Correspondeert u liever per post? Sfeerhaardenshop.be reageert zo snel mogelijk op uw brieven. Normaliter kunt u binnen enkele werkdagen een inhoudelijke reactie van ons verwachten. Ons postadres :
Sfeerhaardenshop.be
J.F. Vlekkeweg 12
5026 RJ Tilburg (NL)
U kunt uw bestelling ook afhalen, van maandag t/m
vrijdag van 9:30-17:30u.
LET OP: U dient hiervoor een afspraak te maken
met één van onze medewerkers. U ontvangt een
bevestiging per mail.
Hoewel Sfeerhaardenshop.be ernaar streeft om het aantal klachten tot nul te beperken, willen we u vriendelijk verzoeken om uw probleem of klacht altijd aan ons kenbaar te maken.
We nemen iedere klacht serieus en zullen dan ook direct na het kenbaar maken van een klacht actie ondernemen.